tisdag 7 augusti 2012

PLAZA FINT

Tjohopp!
Nu är jag mycket bättre i ryggen..och det gick så bra att bota den genom att börja springa igen:-)
***
Ja vad säger man.....
Det här är en bild från mitt hus som vi  sålde för nästan exakt ett år sedan
Hittade den här när jag rensade min enorma Inredningstidnings hög:-)
Gud så kul att se...jag hade nästa glömt bort att vi faktiskt var med i  Bl.a Plaza Interiör samt tidningar i Norge,England och Nya Zeeland.
Vi totalrenoverade hela huset som var 3 lägenheter från början och inte rustat sen 70-talet och byggde om det till ett enda stort hus:-)
Vi rev väggar,byggde väggar,rev kök, flyttade kök,byggde badrum och höjde taket till nock m.m m.m och allt med hjälp av vår käre vän Mårten.
 Köket byggdes ihop med vardagsrummet med öppen planlösning...till höger Tinglas rum...som tidigare varit kök:-)
Och på gården hade jag min fina lilla inredningsbutik...mysigt va det allt!!!
Saknar verkligen att hålla på med inredning...för man kan inte säga annat än att jag gillart!!!
Kanske skulle hjälpa andra som fastnat lite och blivit hemmablinda.....ja vi får se hur jag gör..
Nu ska jag fortsätta rota igenom högen med tidningar..och det lär väl ta en stund...
KRAM PÅ ER!
M

2 kommentarer:

  1. Det måste vara det snyggaste vardagsrum jag någonsin har sett!Du får gärna komma hem till oss och hjälpa till med inredningen!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej!Jättefint!Vi var hela tiden till din butik och saknar den jättemycket!Hoppas du öppnar nåt igen.
    Kram Lena

    SvaraRadera